+tillbaka

Hej nu undrar säkert många inte vet jag vart jag varit när jag inte bloggat.... men jag har vart borta hela helgen. for till en barndomskompis i fredags och så skulle jag uppdatera på bussen dit men då lagga det fast när bilden skulle laddas upp så då sket de sig... men i alla fall nu är jag tillbaka och har utan tvekan haft bästa avslutningen på lovet. har vart en minst sakt fartfylld helg. men jag kör den klassiska "vad jag har gjort" så blir det inte så mycket i ett liksom. 
 
torsdag: strålande sol ute var ute typ hela dagen och grillade, försökte starta skotern åkte madrass osv. sen i så for vi ut till stallet när det var så fint väder så RED jag jollan för FÖRSTA gången på typ 2 VECKOR gissa om det var en lycklig kate? hon kändes så fräsch och mjuk och jag som trodde att jag skulle ha en liten överladdad tickande bomb men ICKE hon gick SUPER och jag kände mig super nöjd med henne hon var inte så jätte jätte pigg men hon hade ändå MYCKET spring i benen haha så kul haha. filmade lite så ni får en video så får ni se mitt lilla krut packet hur fint hom gick även om hon var pigg. 
 
fredag:släppte ut hästarna och gjorde klart allt och for sedan hem duschade gjorde mig klar osv och for till busstationen och tog bussen till piteå. sen när vi kom fram så möte vi upp felicia och gick på stan och fika och kollade runt lite.for hen till henne, for och handlade och sen lagade vi mat agerade BRANDMÄN haha men det var på riktigt hade kunnat gå illa tur jag märkte det (inget mer om det) såg gladiatorerna tjorvade och sen typ efter 12 gick vi och sova. 
 
lördag: vakande vi gjorde oss klara fick skjuts in till stan av hennes bror och kusin, gick och shoppa fika och hade allmänt skoj. ni kan få bilder i morgon på vad jag köpt. sen tog vi bussen hem, gick ut och fotade lite sen vid halv 6 började vi med maten, gjorde tacos så vi gjorde grönsaker och hennes kusin och bror köttfärs, åt middag och sen hade vi MELLOFEST haha med smällt mjölkchocklad och frukt SÅ GOTT haha. sen höll vi på att tjorva (som  vanligt)  gick och la oss vid halv 2 BADASS haha.... 
 
söndag: vaknade vid halv 10 såg tv till typ 11 åt frukost sen fortsatte vi se tv och sen gick vi ut en väldigt kort sväng eftersom  vi inte hade nå att göra haha sen åt vi lunch och sen skjutsade hennes bror oss till busstation och så for vi hem kom hem vid typ 6 tröttsom tusan av att åkt buss typ 3 timmar.... sen åt jag middag for och for ut till stallet och nattade hästarna och min älskade lilla prinsessa som jag saktnat sååååå mycket. 
 
 
när jag red jollan (torsdag)
 
på väg till felicia med syster felicia hahah så tjorvigt när dom har samma namn så det blir felicia och felicia (fredag) och juste hah i lördags på stan var det såå kul för felicia (min kompis) är sketa lång och då menar jag LÅNG (går till axlarna på henne....) så gick vi tripp trapp trull haha och jag var ju självklart trull.. såg säkert roligt ut haha 
 
 
mello mys (lördag) 
 

Kommentera här: