+måndag

halloj allihopa! har vart lite dålig uppdatering i dag men jag har känt mig lite stressad. slutade i alla fall kvart i 4 och min träning började 4 så jag fick byta om på toan i typ 200 knyck tur träningen är i skolgympahallen haha annars hade jag aldrig hunnit.... sen när jag kom hem så åt jag och byte om och for till stallet då det skulle komma en kvinna och känna igenom jollan osv. så hon kände igenom hela henne och masserade och tryckte och jollan skötte sig super men hon var väldigt spänd osv men hon tyckte vi skulle rida henne som vanligt och försöka hitta en ny sadel för att den inte ligger bra på henne och så, och sen red fellan en snabbis för henne också. och hon gav lite tips och så och så. sen när jag kom hem från stallet såg jag farmen och sen for jag och handlade med mamma och fellan och hämtade ut mina nya boots och jag TOTALT ÄLSKAR DEM så fina och så SKÖNA haha. nu ska jag sova då jag måste upp tidigt tidigt för att hinna fara och släppa ut hästarna i morgon före skolan.... och i morgon kommer en videoblogg då jag tänkt visa vad jag köpte i pite i helgen. :)  
 
 
 
HUR SNYGGA ÄR DEM INTE?? dem är mera rosa i verkligheten :D 

Kommentarer:

1 Emma:

Fin blogg!!

Svar: tack så jätte mycket och detsamma! :)
joleens

Kommentera här: