+friday night + morgon dagens planer

sk strax sova är så sjuukt trött... slutade i alla fall före lunch i dag så de var gött med bara en lektion då den andra bara var kort kort information. när jag kom hem åt jag lite såg film och fixade med naglarna, sen har jag städat med fellan i mitt gamla rum så pappa kan flytta saker och börja i fellans nya rum. Sen har jag vart i stallet for ut rätt sent så vi mockade åt joleen och lotus och borstade och myste lite med dem. sen har jag sett gladiatorerna med la familia.

i morgon ska jag på gymmet med fellan och mamma HÄRLIGT i morgon ska jag KÖTTA och avsluta med att springa eller köra intervaller på rullbandet... ska ut i stallet också och motionera hästarna, vi skulle kanske rida lotus i morgon så då rider fellan han och jag jollan.

men nu ska jag kolla lite bloggar och sova. ska även försöka fixa inlägget om NH i helgen om jag hinner.

Kommentera här: