+tisdag + förändringar

hellu på er allihopa, sitter på skolan och kollar ut genom fönstret och ser värsta fin vädret och här sitter jag.... han inte blogga i går kväll för det blev ganska sent och jag orkade inte blogga när jag kom hem.
men i alla fall så gick träningen bra vi lärde oss lite nya lyft, en koreografi och så hade vi gymnastik så klart. sen när jag kom hem åt jag middag och for ut till stallet. longerade jollan i går och hon var MYCKET bättre i ryggen så det kändes skit bra hon var heller inte så stel i baken utan hon trampade jätte bra under sig och arbetade jätte bra så jag var jätte nöjd, men jag var så HIMLA klantig så jag snärtade den hängande grejen på longerpisken i ögat med typ all kraft jag hade vet inte hur det gick till hahah så fellan fick ta över några minuter medans jag försökte se med mitt öga... bara jag som lyckats med det?? säkert...

men strunt i det, är skönt i alla fall att hon börjar bli bättre i ryggen också hoppas vi kan börja rida snart, fast blir nog bara barbacka när sadeln blivit för liten så den trycker osv (det har ledit till hennes rygg ont hon haft/har) jag kan blogga mera senare kanske hinner uppdatera mera typ efter lunch.

och som ni ser är bloggen lite rörig i headern osv men jag gör om så jag ska försöka hinna fixa det under dagen.

lurvan som hon ser ut just nu... har börjat släppa päls REDAN inte kul...

Kommentera här: