+time to sleep

ska strax gå och sova eller sova och sova ska spela candy crush ett tag hahah... som jag skrev tidigare gjorde vi stallet typ direkt efter skolan, jollan fick vila så vi skulle hinna men i stället för det så hade vi mys (har vi ALLTID på vilodagar samt alla andra) men lotus också denna gången min stora fina prins. kan lägga upp bilder jag ahr på mobilen då jag står UNDER hans huvud när det typ är som vanligt kan lägga ut bilder i morgon. sen duschade jag när jag kom hem fixade mig och så sen for jag på kina och åt med felicia (syster) och felicia bästis haha felicia och felicia...

var bästa kvällen på länge sen satt vi också ett bra tag efter och pratade och hade roligt och sen for vi hit och spelade spel osv skrattade så vi låg dubbelvikta haha, så synd att hon inte bor så nära men ändå inte så jätte långt bort för även om vi träffas så sällan är det som vi vart med varandra hela tiden och hon är min ABSOLUT BÄSTA kompis för jag kan vara mig själv med henne för vi har samma sjuka humor och förstår oss på varandra så bra också. så synd att hon flyttade för nu hinner vi ju inte ses så mycket men vi ska eventuellt fara och vara hos henne en helg i maj. sen nu har jag sett lite tv och nu ska jag spela som jag skrev haha så ni kan få bilder i morgon från kvällen och dagen. sov gott

syster och jollan i höstas har massa fina bilder från denna gången då jag fotade dem. vill ni se dem?

Kommentera här: