+min dag

min dag har varit helt ok, kändes som en ovanligt trög onsdag..... annars har jag inte gjort så mycket när jag kommit hem tog en promenad med Boy ner på stan, har också skullat baka CHOKLADBOLLAR varje dag efter skolan men jag bara skjuter på det hela tiden... MEN I MORGON SKA JAG GÖRA CHOKLADBOLLAR hahah....någon som påminer mig att göra det?? issa påmin mig på snapchat heheh?  sen igår så var det ju som FÖRMODLIGEN alla vet FETTIS TISDAG i går som jag kallar det låter liksom lite roligare säga fettis haha.... jag tog typ en tugga av en semla och det var inte gott... 
 
behöver inte fara till stallet i kväll då hanna och sus har mockat och fixat åt jollan i dag då vi gjorde pila och sabbi i går så i stället ska jag på gymmet, får se hur det går för jag har så jäkla träningsvärk i röven och baksida lår haha... men sk göra squats och sånt ändå bara skönt att känna träningsvärken sen men jag kommer ju inte kunna gå... hur ska jag lösa det? 
har lan men klassen på skolan i morgon så vi ska övernatta på skolan ska bli sketa skoj då man har världens roligaste klass... stakars lärare som inte kommer få sova mycket hahah. men då kommer ju jag vara något DÖD på fredag så då får ni liksom lite förvarning att jag kommer kanske vara lite frånvarande på fredag haha. men det kommer nog bli några nattinlägg bara för att hålla mig vaken. ska vi säga att jag måste göra minst 2 natt inlägg? 
 
men jag uppdaterar mera när jag kommer hem från gymmet. hörs  
 
 
 
den som blir min 200:ade följar får en shoutout kolla instruktioner på min instagram:katscoo
 
 
 

Kommentarer:

1 ★ ADARAS.se - YOUR BLOGAZINE ★ :

Snart sista chansen! Vinn en lyxig kryssning för två! Skäm bort sig själv och någon du tycker om! Tävla med en kommentar här: http://adaras.se/2013/february/vinn-ett-lyxigt-kryssningspaket-for-tva.html#comment

Kommentera här: