+måndag + min helg

måndag i dag igen, vart en skön måndag i dag känner jag. 3 lektioner varav den tredje åkte vi skridskor 2 timmar (idrott) + att vi fick sluta typ en timme tidigare. ska uppdatera snabbt har träning 4 så jag måste hinna byta om och så också. har som ni märkt inte hunnit blogga mycket i helgen. men ni får väl en utvärdering vad jag gjort. 
 
fredag: hade bästis reunion med flisan och flisan (min syster och våran barndomskompis som flyttat) 
 
lördag: var först på barnmässna som var göre tråkig haha sen hade vi främande en snabbis och jag och fellan hann även fota lite. sen for vi till stallet och sen på kvällen färgade jag håret (ni får bild senare) 
 
söndag: var hos mormor hela dagen körde fyrhjuling, grillade och sen när vi kom hem for vi till stallet och var där till 20 i 9 sen duschade jag och gick och sov. 
 
min helg kort och snabb hade även tänkt ladda upp lite bilder här senare från vår lilla photshot som jag och fellan hade. och bilder från när vi var med felicia i fredags. bloggar senare 
 
 
 
 
2 från i går (söndag) 
 
1 från i lördags när vi fotade 

Kommentera här: