+lite update

tänkte ta och uppdatera lite innan jag går och sover. jag han inte blogga på skolan i dag då issa kom och hälsade på så då var vi med henne och det var jätte kul. sen när jag kom hem har jag ätit osv  och vart i stallet. i kväll blev det en promenad runt byn för jollan som lite omväxling och miljöträning då det var ett tag sen, men hon var över mina förväntningar lugn reagerade på nada och gick lungt med och tyckte säkert det var kul att få gå ut och se lite på byn. sen när jag kom hem har jag ätit glass och sett Maria och Mindy best friends forever. och dom är så jäkla roliga asså haha typ dör av skratt haha. men jag uppdaterar i morgon. 
 
 
blev värre soligt i dag så SKÖÖÖNT 
 
 
kom också på att jag glömt visa bild från i lördags då jag färgade mitt under hår, vad tycks? är lite mörkare i verkligheten 

Kommentera här: