+lite snabbt bara

tänkte bara uppdatera snabbt. har nyss packat klart och gissa vad? jag klarade det typ omöjliga för mig haha. jag fick ner täcke 2 kuddar och onepice i min trunk hahah (den är inte så stor men ändå ganska) den är typ rund hahaha. sen har jag 2 andra väskor en med kläder och neccesär och den andra med chips,dator osv.

och när jag packat klart kom jag på en sak. att jag hade i stort sett packat ner det viktigaste man egentligen äger och allt man behöver för att klara sig haha.

ska äta sen och sen fara till skolan vid 6 har vart och gjort bort stallet gick på typ 2 röda sekunder kändes det som. men jag uppdaterar mera på skolan kommer bli massor med inlägg under kvällen/natten.
kan berätta en sak vi har planerat att göra och det är att vi ska någon bollsports match typ vid kl 01.00 hahah undrar om jag är vaken då haha. men jag uppdaterar senare kommer FÖRMODLIGEN att spama min instagram så håll koll där så kanske ni får lite "bakom kulliserna" bilder följ mig: katscoo. så får vi se hur det blir haha har en känsla av att det kommer bli så.

men nu känner jag att det blev ganska långt så jag ska ta och runda av så uppdaterar jag mera senare och jag kommer vid jämna mellanrum uppdatera så ni får veta lite vad jag håller på med.

Kommentarer:

1 Ebba :

Superfin blogg! :) Kika gärna in på min och säg vad du tycker.

Kram

Kommentera här: