+friday im in love

 
YES fredag äntligen, har inte orkat blogga nå i går eftersom det har vart ganska hektiskt i veckan på skolan och jag har vart så jäkla trött och inte orkat. men i dag är det fredag och helg och i helg ska jag bara ta det lugnt ta ett konditoins pass med joleen i djup snö, vara med bästis & syster på söndag och göra KAOS. sen ska jag bara ta det lugnt och sova ut och ladda upp batterierna till nästa vecka då nationella börjar. annars har det itne vart så mycket speciellt. gjorde mitt gymnasieval i onsdags med hjälp av syven. så nu är det klart och det känns skönt att inte behöva tänka på det mer. annars har jag inte gjort nå kämpat mig genom skoldagarna. 
 
 
i går när vi fick våra klasströjor. simply the best fuck the rest... SKIT snygga eller så inte. men helt okej. sköna haha. 
 
 
 
min homie <3 love you bestie <3 

Kommentera här: