+bad update

har inte rinktigt haft tid att blogga dem senaste dagarna då jag haft prov i går och i dag å jag har pluggat järnet. hade matte i dag och teknink i går... matte provet var helt ok men teknik provet MY GOOD  alltså hahah känns som att det blir ett inte så bra betyg på det haha.. men i alla fall det gick säkert bra ändå (hoppas jag) hade tänkt "utvärdera" vad jag gjort då jag inte har bloggat. 
 
onsdag: var i backen hela dagen med skolan, var sketa bra väder så det var helt superb. åkte bräda typ nonstop så mitt knä var lite krasch på kvällen hahah... sen slutade vi typ 2 och då gick jag hem med syster och bröder tur att det är rätt nära till backen då det var lite saker haha.... sen på kvällen for vi till stallet och promenixade med jollan sen efter stallet satt jag och pluggade teknik. 
 
 
 
packåsnan Kate..... 
 
torsdag: vanlig trög dag på skolan med jäkla teknik prov... sen for jag till stallet på kvällen longerade en jolla som gick klockrent. sen satt jag och plugga matte hela kvällen.. (no life typ...) 
 
och sen i dag äre ju fredag HÄRLIGA fredag. ska ut till stallet nästan direkt för halv 7 ska jag ut och äta på kina med felicia och felicia haha min syster och våran älskade barndomsvän (nu låter jag som en gammling..) felicia som har flyttat men som skulle komma till Kalix i helg så då passar vi på. men jag bloggar senare 
 
 
hade lite tråkigt efter skolan i går.... 

Kommentarer:

1 Ponnydressyr - Vinn ett Amigo fleecetäcke!:

Hej vill du vara med i våran bloggtävling där du kan vinna ett Amigo fleecetäcke? :)
http://ponnydressyr.se/2013/february/vinn-ett-fleecetacke-fran-amigo.html#comment

2 Ponnydressyr - Vinn ett Amigo fleecetäcke!:

Hej vill du vara med i våran bloggtävling där du kan vinna ett Amigo fleecetäcke? :)
http://ponnydressyr.se/2013/february/vinn-ett-fleecetacke-fran-amigo.html#comment

Kommentera här: