+bad bad bad.....

har vart kass på att blogga i helgen även har jag vart in och så men har inte tagit mig tid till att blogga. Men jag ska skärpa mig nu i veckan och uppdatera mycket osv.

har vart mycket i stallet i helgen och i går så kom jonna (tränare) och kollade lite och hjälpte till att longera jollan. det gick bra hon höll på att tjorva och så ett tag men gav sig. sen var det krf på kvällen och det gick bra fick rida dora och så fick jag träna på min sits i galoppen och så och till slut gick det super.

sen i dag har det varit skola som vanligt och så har vi haft bad på idrotten. sen kl.4 var det cheerleading träning och det var super kul verkligen. sen har vi varit i stallet och så longerade vi jollan och det gick super bra i dag osv. nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon men jag bloggar mer i morgon.

lite insta bilder från i helgen.


min fina black beauty!



och lil skrutt ♥ the love of my life


Kommentera här: