+hej alla

hej allihopa! sitter just nu och äter lunch, lyckades HELT själv WOHO hahah nä men jag är inte så bra på att göra mat men jag lyckades haha STOLT. i alla fall är hemma själv med boy som sällskap. och han ligger här bredvid och snarkar, senare när jag ätit och fixat mig hade jag tänkt gå ner på stan och göra några "ärenden" ska kolla om det kommit nå nytt på affärerna och så ska jag gå på smink/parfym affären i gallerian och shoppa loss haha nä men dit skaa jag först och handla lite stuffs kan visa senare.

kom hem från mormor i går och direkt jag kom hem så for jag ut till stallet och mockade och red jollan med mamma, jollan gick bra och fint men var spänd och tittig eftersom dem brevid ridplan var ute och snickrade och sågade så hon var lite rädd men när jag satt upp och red så gick hon super men hon tittade och var spännd men i slutet började hon slappna av och så. ska rida i dag också eller longera, det är jätte fint väder men det stormar jätte mycket ute... men ni får lite bilder från helgen i alla fall. 

 

 
vet inte om jag la upp denna men jag lägger upp den igen i fall jag redan gjort det. från i lördags då vi var hos mamma och pappas kompisar och grillade och körde massa skoter. bilderna på en skoter är när jag körde fast haha eller körde fast och fast men ja det är en låång historia haha och på den stora så är det när  vi var och körde så stannade vi och körde upp på ett berg och stannade där ett tag. så fint, det är mamma (närmast) och Robin brevid henne var jätte kul och strålande väder. 
 
från i går eller förrgår? minns ej men hos mormor när jag var och körde fyrhjuling SKETA SKOJ att köra på skoterlederna. jag har haft ett hittils VÄLDIGT KUL och LYCKAT påsklov med mycket skoter/fyrhjuling grillning och roligt med underbara människor och framför allt MYCKET SKRATT 

Kommentera här: