+vilken dag äre i dag??

SERIÖST JAG VET INTE VAD DET ÄR FÖR DAG I DAG!!!! HEMSKT JU, jag måste ju kolla på mobilen.....söndag vare visst. trodde det var söndag i går hahah..... är ju hemskt att bli så dagvild som mig haha, jag kan bli RIKTIGT dagvild ibland hahah. men men så kan det vara.

vad händer för er nu så här vid nyår och det? vad brukar ni liksom göra?

jag brukar bara vara med min familj hos min mormor fast förra året var vi hemma. nyår för min mamma och hennes släkt alltså mina mostrar och min mormor och min pappa såklart, så är det lite som "minne" av min morfar som gick bort för ca 7 år sedan på nyårs kvällen som också var hans födelsedag då han fyllde 62 år tror jag. så det är som lite tungt för min mormor.


annars så stormar det som tusan ute hör hur det "viner" i träden haha... ska försöka fixa julklapps bilderna i dag om vi inte far till mormor i dag får se. jag bloggar senare.


Kommentera här: