+hey

slutade vid två i dag så det var skönt är ju onsdag i dag och onsdag är = bästa dagen på skolan eftersom att då har vi alla (eller de flesta) roliga lektionerna. så först i morse hade vi spanska och så skulle vi se film för att våran spanska lärare farit till madrid, så då skulle vi få vikarie som skulle slå på en film åt oss som vi sen ska göra några frågor om. så vi gick och satt utanför klassrummet och väntade i ca 15 min och det kom ingen lärare... väntade ytterligare några minuter då och det hade fortfarande inte kommit någon lärare och då hade vi väntat ca 30 min.. så då gick jag och fellan och satte oss i korridoren och sen när våran mentor och en annan lärare kom så sa vi att vi inte hade någon som kom och slog på film åt oss. och då gick våran lärare och kolla och då var det inte ens satt någon vikarie så då fick ju hon starta filmen åt oss så fick vi se tills vi började bilden eftersom vi hade henne. 
 
 
vi började i allafall att se pans labyrint, och jag rekomenderar verkligen INTE den... SÅ ÄCKLIG FILM!! har aldirg sett nå värre... asså den är ju inte direkt läskig men äcklig.. så äckliga varelser med i den och så den är jätte äcklig vi kunde inte se ibland för att den är VIDRIG. usch se den inte....... 
 
sen ska jag ut till stallet och rida joleen och sen ska jag kanske på gymmet med fellan och gymma lite. och sen om jag fara på gymmet ska jag duscha annars duschar jag efter stallet. 
 
som ni kanske märkt har inte videon med det jag köpte kommit up ännu men youtube är så jäkla trögt asså ... men jag ska nog ladda upp den på videofy me istället går mycket snabbare oftast. men jag bloggar senare och förmodligen kommer ju videon ut före det så ni får väl hålla utkik när den kommer. 
 
 
drack KOKVARM oboy med mini marsmellows när jag kom hem såååååå gött när marshmellowsen smälter 

Kommentera här: