+bad update

hej allihopa! 
förlåt för att jag inte har bloggat men jag har haft fullt upp de 3 senaste dagarna så jag har helt enkelt inte hunnit även om jag velat. men nu ska jag ta tag i det och uppdatera mera denna gången LOVAR jag. 
 
i alla fall har vart en ganska lugn dag men ändå inte. i dag hade vi delprov A i nationella prov och det gick väl sådär.... sen har jag och fellan också först haft ettornas gympa och sen har vi också ledit våran gympa lektion och det gick ganska bra. annars har jag inte gjort så mycket Viktor var här i dag och sen kl.18.00 så skjutsade mamma mig och fellan på grönt kort kurs, var första gången i dag så vi har fått lite hemläxa. och sen har jag vart på gymmet med fellan och körde ett kvälls pass. men kan skriva kort om dem andra dagarna också. och så i dag när jag cyklade hem (eller jag for till pappas jobb) så mötte jag en bil precis vid en stor vatten pöl och jag tänkte eftersom att alla bilar jag möt när jag cyklat/gått har saktat in vid vatten pöl för att ej skvätta. men denna nej nej där var det gas i botten... TACK.. TACK... jag uppskattar det... INTE.. jag blev SJÖBLÖT!!! skit och bajskorv på den människan asså.... 
 
tisdag: första nationella provet i SO var ganska svårt men inte så jätte svårt men jobbigt var det fick typ myror i rumpan mot slutet haha. jollan fick vila pga SKIT  väder det bara regnar hela tiden.... 
 
onsdag: hade andra nationella provet  och det var inte heller så jätte svårt men lite längre och jobbigare frågor. jollan vilade även då pga dåligt väder...  
 
jag får typ damp. man kan inte göra något med hästarna när det spöregnar för 
1. gården är nu mera geggamoja 
2. jollan får i ryggen..... 
så nu får det bane mig sluta regna... 
  
 
bild från kvällens gym pass 

Kommentera här: