+bad update

jag vet att uppdateringen typ vart lika med noll men jag har haft lite bloggtorka. inte vetat vad jag ska skriva om. till helgen SKA jag i alla fall fixa ett inlägg om NH (natural horsemanship) och bilder/video på mina julklappar (bättre sent än aldrig...) ja det har jag i alla fall planerat att jag SKA hinna. har nyss kommit hem från stallet och nu ska jag hoppa in i duschen. jollan fick vila i dag då det är 25- ute och då vill varken hon eller jag ut i kylan och frysa och så vill jag inte gå ut bara för att för jag vill inte riskera att hon får ont i ryggen nu under igång sättning.
 
har i alla fall vart lugnt på skolan i veckan än så länge fått en ny kille i klassen, ska på gymnasiet i morgon på besök och få infromation om de olika programen. men jag är redan HELT säker på vad jag ska gå och vad jag ska göra efter jag gått ut gymnasiet. jag har tagit det VÄLDIGT seriöst nu med vad jag ska välja och vad jag ska bli sen och så och jag har för länge sen.
 
jag kommer att välja samhällskunskap inriktning betendevetenskap. och sedan läsa vidare på högskola och sedan utbilda mig till polis. och med detta har jag funderat MYCKET och tarnkarna har snurrat runt i 190 i skallen på mig. men NU har jag bestämt mig och jag kommer följa MITT hjärta strunta i vad andra tycker och satsa på mitt drömyrke som jag haft sen typ 2-3:an. jag har alltid velat bli polis och det har VERKLIGEN vart mitt DRÖMJOBB och jag har sagt att jag SKA bli polis när jag blir stor och nu är det så att jag följer hjärtat och magkänslan och fokuserar på det, struntar i vad andra säger att det är ett krävande jobb, jobbiga situationer osv. men jag väljer ju själv det och jag VILL VERKLIGEN jobba med människor just genom att vara POLIS. och alltid när jag var liten så har jag typ "sett upp" till poliser och så.  vill ni veta mer eller om ni har funderingar om mitt "yrkesval" är det bara att fråga på jag svarar på ALLT. 
 
men nog om det. så ska jag i alla fall duscha nu och sen vet jag inte se klart en film typ. men jag bloggar mer sen. 
 
 
 

Kommentera här: