+horseworld.se

Hej allihopa! 
jag kan nu medela att jag börjat bogga på horseworld.se som en större bloggare så nu mera hittar ni mig på joleens.horseworld.se  den är ännu under uppbyggnad och jag håller på att lära mig wordpress så den ser inte så bra ut just nu en jag HOPPAS med hela mitt hjärta att ni vill fortsätta att följa mig dära och jag kommer att fortsätta blogga som vanligt den ända skillnaden är att bloggen kommer bli större och att den ät hos en portal. 
 
OBS! JOLEENS.BLOGG.SE KOMMER FINNAS KVAR I FALL ATT JAG INTE TRIVS MED WORDPRESS OCH JAG KOMMER ATT BLOGGA HÄR OCKSÅ MEN JAG KOMMER JU SJÄLVKLART ATT BLOGGA MERA PÅ DEN NYA :) 

Kommentarer:

1 Anonym:

Den finns inte?

Svar: den finns den heter www. joleens.horseworld.se
joleens

2 evelina & emilia:

va gärna med i veckans blogg på vår blogg :) http://beep.horseworld.se/2013/06/07/veckasn-blogg/#respond

kram<3

Kommentera här: