+frrrredag

hej förlåt för att jag inte bloggat men jag har inte riktigt haft ork till att göra det, slutade 11 så jag och fellan åkte longboard ut till stallet eftersom det är nära och så kom hanna ut så vi mockade och sen så byggde vi en "inhägnad" en löshoppningsbana och löshoppade jollan och pila en i taget. det gick jätte bra hon visste inte riktigt hur hon skulle göra eftersom det var första gången men hon var jätte duktig och hon hoppar HÖGT över hindren så hon har potensial till att börja hoppa högre och högre, hade en film som jag råkades radera men fellan har film som jag kan lägga upp sen så ni kan få se hur det gick lite. ska sen göra tacos till middag med fellan och sen ska vi gå/cykla/longboard till stan och handla till i kväll lite så jag kan uppdatera lite senare kanske gör en videoblogg :)

Kommentera här: