+tjo bloggen

tänkte ta oh uppdatera lite innan jag ska rulla ut mot stallet. hade första prao dagen på interflora i dag och det har varit sjukt kul och roligt och jag fullkomligt ÄLSKAR  att vara där och alla är så snälla. det brukar ju alltid vara lite "läskigt" att komma till en ny prao plats men eftersom jag vart där förut och vet vilka som jobbar dära så är det ju inte ett dugg "läskigt" alls. hade tänkt att jag skulle ha hunnit blogga lite under dagen men det har vart fullt upp nu när det snart är påsk så jag har inte hunnit med det helt enkelt. gjorde en video när jag gick dit men den sög så det blev inge av den, men jag kan göra en ny i morgon. men jag uppdaterar mer när jag kommer från stallet osv. 
 
 
tog en bild innan jag traskade i väg i morse, vad tycker ni om min jacka? kommer ni i håg när jag köpte den och la ut en bild i fjol tror jag? det var rätt många som då undrade vart jag köpt den, vill ni ha bättre bilder på den så kan jag fixa det :) 

Kommentera här: