+från fundering till bestämmelse

jag kommer inte att blogga på nattstad för jag kände att jag inte ville lämna den här bloggen efter ca 3 år och dne går STORA steg framåt varje dag så jag stannar här och blogg.se är enligt mig den bästa blogg portalen. 
så jag valde att stanna. 
lite kort vad jag har gjort i helgen när jag vart....död på bloggen. har gjort väldigt mycket vart ganska "aktiv" eller vad man nu ska säga hahaha. 
 
lördag: började dagen med frukost sen for jag på badhuset med mamma och bröder och bada ca 3 timmar och när vi kom hem så såg jag typ lite film och så sen vid 4 for vi ut till stallet och mockade åt hästarna och sen snabbt hem och fixa sig och göra sig klar för middag på kina och bolwling med bästaste issa. var jätte ku att träffa henne eftersom vi nästan aldrig hinner ses när hon har flyttat. och på bowlingen hade vi kul och en timme kändes som 5 minuter typ haha sen kom issa hit och då såg vi melodifestivalen på svtplay och sen vid 1 typ gick jag och la mig.  
 
instagram bilder. glöm inte följa mig:katscoo 
 
 
söndag: åt frukost och sen vid 12 for vi ut till stallet och fellan red en spänd något nervig joleen som inte riktgtigt ville lyssna i blåsten. sen for jag hem såg film fixade naglar och sen åt jag middag och for till krf på hopplektion, och det var jätte kul fick ha min black beauty dora. den hästen alltså ojojoj hade hon vart lite yngre hade hon vart  PERFEKT. hon passar verkligen mig som handen i handsken i hoppning och jag trivs jätte bra med henne som jag gör med joleen eftersom i hoppning är hon väldigt lik joleen bara att hon är mycket större än joleen haha. sen direkt från krf for vi och tog in i vårt egna stall och nattade sen for jag hem och duschade och såg ponnyakuten och somnade sent så jag var jätte trött i morse. så INGA sena kvällar för mig inte haha man kan ju inte vara en zombie på skolan..... 
 
 
sen i dag måndag trögat mig genom skolan, vart i stallet och promenerat med joleen ca 30 minuter som sällskap åt katta som red lotus. eftersom hon hade dåligt i ryggen igen.... kan det inte bara bli sommar nu så man slipper all denna snö så man kan rida ordentligare pass och slipper ha häst med ont i ryggen som jollan får när det är kallt och blåser...... inte kul.  
 
 

Kommentera här: