+ny vecka

hej på er allihopa hoppas ni haft en bra dag! 
måndag och ny vecka i dag då HÄRLIGT, men det som är mindre kul med veckan är att jag har 2 nationella prov tisdag & onsdag alltså två på raken..... inte kul. men så är det, i dag har vi fått börja gå till syven och se om vi kommit in prelliminärt och vad vi kommit in på gymnasiet.men jag har inte tid fören på torsdag och jag vill se typ nu haha.annars har jag inte gjort något speciellt hade träning i dag och nu har vi INTESIV träning några veckor framöver då vi har uppvisning om några veckor, så det blir skoj. sen när jag kom hem slängde jag mig in i duschen och sen for vi på 50-års kalas till min farbror och då har vi varit där hela kvällen. mamma tog stallet i dag så vi skulle hinna med allt så jollan hade vila i dag men det är hon värd men i morgon kör vi igång igen. sen har jag inget annat speciellt i veckan eller något att berätta. så ni får sova gott så bloggar jag mer i morgon. 
 
 
bild från i morse inte så bra men 
 
jollan fick morgon pass med bommar i går, vet inte om jag skrivit och lagt ut bilder men nu gör jag det 
 premiär åkte i fredags på gatan SENT på kvällen men sen i lördags och i går var vi en längre sväng och det är sååå kul när man kan börja åka men kommunen har inte sopat trotoarerna ännu så man får åka på vägen haha badass ;) 
 
och i lördags växtes jag av detta.... 

Kommentera här: