+lördag

for till mormor i dag därav den dåliga uppdateringen i dag. har inte gjort så mycket där var mest inne och så var jag ute en sväng med mina småbröder, blev stallfri i dag då katta skulle mocka åt jollan i dag. sen när jag kom hem så gick jag med boy med fellan och sen for vi och handla en snabbis och sen har jag bara sett tv och nu ska jag snart sova. kommer alldelens strax bilder från då jag red jollan i går, hon har börjat bli sååå fin nu i kroppen och hon har börjat muskla upp sig riktig bra och det är jätte skönt och vi håller i gång och bygger muskler till sommaren så kommer hon vara i toppform.

jag och fellan har lagt upp en plan för hur vi ska arbeta joleen fram till sommaren och även under sommaren så nu så longeras hon en dag i veckan bomarbete 2 dagar i veckan sen 1 dag vila och resten så rider vi henne och hon tycker om det och hon har en väldigt positiv inställning även om hon alltid är positiv till arbete. super kul när allt flyter så bra nu är det bara en sadel som saknas....

men ska ta och leta fram bilderna från i går så ni får se lite nyare bilder på lill skrutt

Kommentera här: