+ahoy to evrybody

tjenare allihopa haft en bra dag än så länge? just nu sitter jag på skolan och detta är ett tidsinställt inlägg, jag slutar 20 i 3 i dag och efter det ska jag hem och i kväll har vi kväll i stallet och sen ska jag försöka hinna med gymmet måste plugga till spanska prov också... jag har kommi tpå ett förslag på en cover som skulle vara jätte rolig och det är utan dina andetag av kent. vad tycker ni? vill ni höra den eller någon annan eller den OCH någon annan? komentera!!!! något som skulle vara sjukt kul är att spela in en cover i en studio, hur coolt skulle inte det vara liksom? ni kanske inte visste det men jag ÄLSKAR  att sjunga och jag tycker det är jätte kul men jag gillar intee att uppträda för folk för 
1. jag tycker det är ENORMT "pinsamt" 
32. jag lider av EXTREM (då menar jag extrem) scenskräck men jag har vart inför massa folk förut och jag har även sjungit inför fullsatt kyrka. det ni.. inte illa va? haha nä men det är kul men jag lider då av dessa två saker ovan. men jag har börjat försöka vänja av det och det går ganska bra faktiskt. men jag bloggar mer senare. 
 
 
efter gårdagens cheerträning 

Kommentera här: